hela livet var ett disco

Hej igen bloggen! Det var ett tag sedan jag bloggade senast men hellre sent än aldrig, eller hur? Kan ju säga att jag blev lite förvånad när jag såg att det fortfarande var någon (några?) som kollar in bloggen då och då. Kan inte lova att uppdaterigen kommer att bli så mycket bättre nu framöver men något litet inlägg ska jag nog kunna slänga in lite då och då!

Just nu sitter jag här vid datorn förkyld och hostar och lyssnar på en massa bra musik, och vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Tänkte kanske fixa designen lite, känner att det kanske är dags för lite förändringar nu, har ju ändå haft den här designen ett tag nu!


bild från början av sommaren,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0