only fools fall in love

Direkt efter att jag kommit hem från träningen idag (fick träna inhomhus..) och ätit satte jag på datorn för att börja med att fixa återställningsskivor, som det så tydligt stod på varenda liten broschyr att man skulle. Först sade den att det skulle ta 150 minuter att kopiera allt, men som tur var tog det bara 1½ timme istället för 2½ timmar..
Nu har jag med lite hjälp av filip laddat ner msn också, inte windows messenger (som jag verkligen hatar) men inte det nya heller (som inte heller är speciellt bra) utan den bra versionen som har delade mappar. Vem var det egentligen som bestämde att man skulle ta bort de delade mapparna? Inte någon vidare smart person iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0