hemmestafestivaaaalen '09!

Dagen började då med att gå upp till skolan bara för att göra ett läxförhör på SO:n, som jag tror gick bra. Sedan var det direkt till Gustavsbergsteatern för genrep och efter lunch var det dags för den första föreställningen som var för några från vik skola och femmorna i hemmesta. Det kanske var några fler också, jag vet inte riktigt men det var ganska tomt i teatern. Hursomhelst gick det verkligen skit den spelningen och det var ju lagom kul..
Efter det åkte jag med några kompisar tillbaks till våran älskade skola igen, för att jag behövde snacka med vår no-lärare. Eftersom hon är höggravid ska hon typ sluta för terminen nästa vecka, och hon har redan satt alla betyg och jag hade inte fått reda på mina slutbetyg än så jag ville fråga henne om dem. Blev glatt överraskad och det är ju inte helt fel. Tillbaks till Gustavsberg sedan för tidig middag (suuushi!), men vi ville av olika anledningar inte äta på själva sushistället och eftersom det var låst till foajén hamnade vi tillslut på vedugnspizza's uteservering.. Sedan hängde vi lite i centrum (tillsammans med några andra tuffingar, haha..) innan det var dags för föräldraföreställningen som iallafall för mig gick väldigt bra!
Nu är jag hemma, har precis tagit en dusch och lyssnar på deppiga låtar på spotify.. Fanfanfan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla älskling vad är det?

2009-05-20 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0