nu ska jag leva livet

Ett litet inlägg om gårdagen kanske vore trevligt? Det hände ju ganska så mycket om vi säger så, sista dagen av Hemmestafestivalen '09 och allt, dessutom vore det ganska skönt med en liten paus i pluggandet om vi säger så. Sitter och försöker plugga lite religion, som kan bli rätt så segt efter ett tag.

Igår var det ju då den stora dagen, när det var spelningar för skolan och allt. Två föreställningar, en före och en efter lunch och det gick väl helt okej! Som vanligt var föräldraföreställningen lätt den roligaste, men då är ju publiken en aning mer taggad så det är väl inte så konstigt egentligen. Vi kom inte på placering någon gång men vad gör det, vi hade kul ändå och det var inte direkt för att vinna som vi var med. Det ska bli kul att se värmdöfestivalen sedan, heja hemmesta säger jag bara!
Efteråt var det en timma fys + en timma tennis som gällde. Jag var redan innan det helt slut så ni kan nog förstå hur trött jag var efteråt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0