sometimes you can't make it on your own

Idag var det den näst sista vita dagen någonsin och likt de flesta vita dagar jag haft under min tid på Hemmestaskolan var dagen rätt så värdelös. Jobbade engelska och gjorde lite finjusteringar på min bild, men jag tror jag ägnade lika mycket tid åt att spela kort som att plugga... Egentligen skulle vi ha gjort laborationsdelen av det nationella provet i biologi (vi på vår skola har haft nationella i biologi bara på test) idag men vi fick skjuta upp det tills imorgon eftersom ingen hade informerat oss om det innan. Personligen hoppas jag dock att det inte blir av alls, det känns så onödigt eftersom vi har en vikarie nu de två sista veckorna och alla no-betyg redan är satta. Det är ingen lätt liten labb vi ska göra heller, vi ska ut och springa och jämföra pulser osv. Jag håller tummarna för att det regnar imorgon så vi får skjuta upp det ännu mer och förhoppningsvis slippa det helt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0