kalas

Om bara tjugo minuter kommer huset bli fullt av uppklädda och uppspelta små fem-och sexåringar. Nu har alla ballonger blåsts upp, Hello Kitty-plasttallrikarna lagts ut på bordet i uterummet och lillasyster går otåligt runt i hela huset och frågar varannan minut hur långt det är kvar tills alla kompisar kommer med presenterna. Vid 13 sticker ungarna men även jag, då är det dags att jobba och pga det missar jag även min kusins födelsedagsfirande.. Han fyller tjugo år i veckan, så det är lite surt att jag missar det även fast vi inte är speciellt nära. Han har också precis förlovat sig med sin flickvän och det är ju hur kul som helst för dem, men det känns lite konstigt då han bara är fyra år äldre än mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0