jag vill gå på bio!

Det tog en stund innan jag rörde religionsboken men jag tog en glass och tvingade mig själv att iallafall läsa igenom kapitlet, men det visade sig att vi redan hade gått igenom det mesta i skolan redan så det var inte så mycket nytt vilket kändes skönt.
Nu har jag mest suttit och kollat på en massa olika trailers för olika biofilmer, och kommit på att jag verkligen vill gå på bio! Det är ganska många filmer som går just nu jag skulle vilja se, t.ex. Änglar och demoner, Män som hatar kvinnor (nej, till skillnad från alla andra har jag inte sett den än), Wolverine.. Någon som har lust att gå med mig? (a)


Angels & Demons

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också gå på bio galet mycket! Typ Wolverine, star trek. JAG VILL, JAG VILL!

2009-05-17 @ 18:20:49
URL: http://batmans.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahahahha...jag såg wolverine innan den kom ut XD retas den är jätte bra!^^

2009-05-18 @ 17:19:28
URL: http://lillagumman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0