jag har tråkigt...

OM DIG...
1. Namn: Susanna, men alla kallar mig Sanna.
2 Bor: Värmdö
3. Syskon: Två småsyskon, en bror & en syster
4. Ålder: 16
5. Född: 28 april 1993
6. Ögonfärg: Blå/grå
7. Längd: ca. 173 cm
8. Skostorlek: 39
9. Höger eller vänsterhänt: Höger
10. Stjärntecken: Oxe
11. Hårfärg: Åh, jag vet inte riktigt vad man ska säga. Ljusbrunt? Mörkblont? Något sådant iallafall.

DAGENS...
1. Låt: "Wonderful" - Gary Go 
2. Saknad: <3
3. Kläder: Ehm, jeans, linne och kofta
4. Smink: Mascara
5. Underkläder: Trosor och bh såklart..?
6. Mat: Äh, orka skriva allt här?
7. Köp: Ehm få se... Två långa linnen, en t-shirt, en balklänning, två par örhängen.. Tror det var allt.
8. Göra sen: Msn, Tv
9. Godis: Inte ätit godis idag
10. Pinsammaste: Tror inget riktigt pinsamt hände idag.

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om att plocka svamp: Nej
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler: vet ej?
3. Tycker du att du själv är söt/snygg: Nej
4. Du ger mycket komplimanger till andra: Försöker väl ^^
5. Är du nöjd med ditt förnamn: haha, egentligen inte
6. Du tycker att du själv är smart: Ganska smart är jag väl
7. Vad är det sämsta hos dig: Idiot
8. Vad är det bästa hos dig: Jag vet inte
9. Har du bra självförtroende: Tillochfrån
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datan: Beror på, olika från dag från dag
11. Du tycker om att vara med tjejer: Ja, det gör jag väl.
12. Känner du dina grannar: Ja, lite ytligt sådär.
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag: Gråa..
15. Svär du ofta: Ibland så.
16. Gillar du skolan: Inte när det är massa prov och stressigt.
17. Har du någon gång skolkat: Nja.. Det beror på vad man menar med "skolka".
18. Spelar du något instrument: Nej, inte på riktigt
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: Fotboll, teater, tennis.
20. Har du några tatueringar: Nej
21. Har du några piercningar: Bara i öronen.
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: Borde jag räkna? Men jo, det gör jag ofta.
23. Tycker du om djur: Jadå.

BRUKAR DU...
1. Sova: Eh, ja
2. Ta mediciner du inte borde ta: Nej
3. Röka: Aldrig
4. Snusa: Aldrig
5. Skada dig: Händer väl då och då
6. Klä dig i svart: Ja
7. Hata folk: Händer ibland, tyvärr..
8. Lita på folk: Har svårt för det, litar bara fullt på några väldigt få.
9. Skada dig med flit: Nej
10.Drömma mardörmmar: Ja det händer
11. Gå i skolan: Ja
12. Gå i kyrkan: Inte gjort det sedan konfan och har inte direkt några planer på att göra det igen heller..
13. Ljuga: Alla gör väl det någongång.


NÄR...
1. Åt du senast: Vid middagen
2. När läste du en bok senast: Igår
3. När köpte du något: Idag
5. Sjöng du senast: Ett par dagar sedan
6. Klagade du senast: När det var kö och bussen körde i 70 cm/h...

HAR DU...
1. För många vänner: Kan man ha för många?
2. Förföljelsemani: Nej
3. Någon annan psykisk sjukdom: Nej
4. Skadat något: Jag vet inte..
5. Färgat håret : Har slingat, men det var ett tag sedan nu
6. Några piercnings: Bara i öronen (har jag inte redan svarat på det?)
7. Några tatueringar: Nej (det har jag väl också redan sagt?)
8. Egen dator: Ska få om några dagar...
9. Gjort bort dig rejält: Jadå..

ÄR DU...
1. Snäll: Fråga mina vänner, så får du nog det bästa svaret.
2. Snygg: Nej
3. Söt: Ne
4. Lång: Hyfsat
5. Kort: Nej
6. Klantig: Ibland
7. Tönt: Alltid. Men töntar är tuffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0