sommarkänslor

Nu var det ett tag sedan jag bloggade senast och ganska mycket har hänt. Under Kristi Himmelfärdshelgen var jag med klassen på klassresa till Gotland, som när man tittar tillbaks på den så här i efterhand blev väldigt lyckad. Jag älskar min klass och att vi ska splittras om ganska exakt två veckor är helt sjukt. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att komma tillbaka till Hemmestaskolan i höst men jag vill inte säga hejdå till mina vänner, att hålla kontakten med alla är något man önskar man kunde göra men tyvärr tror jag inte det kommer att bli så lätt...

Igår hände väl inget speciellt direkt, skola som vanligt (fast jag var allt annat än pigg, höll på att somna under NO:n..) och träning efter det. Jag råkade av någon dum och väldigt korkad anledning packa ner mina gamla tennisskor vilket resulterade i några skavsår, som gjorde att jag valde att hoppa över träningen idag.. Då känner man sig verkligen jättesmart. Istället för att träna gick jag direkt hem från skolan och lade mig på altanen och stekte i någon timma. Vädret har både igår och idag varit helt underbart.. Sol och tjugo grader. Det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag kmr sakna alla jätte mkt... kmr typ gråta floder på avslutningen :'(

2009-05-27 @ 19:30:00
URL: http://lillagumman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0