elfte maj

Skoldagen flöt på som vanligt antar jag, fast det var lite segt att jag och några andra i min klass som ska vara med i hemmestafestivalen fick sitta kvar tjugo minuter längre än de andra på spanskan.. Eller nja, det stämmer nog mer att säga att de fick sluta tjugo minuter tidigare.
Sedan på väg till träningen får jag reda på att det är uteträning som gäller, yaay! Jag älskar att spela utomhus, fastän det alltid verkligen går rakt åt helvete första gången man spelar ute. Det gjorde det idag, dessutom tog det bara tio minuter innan näsan började rinna och huvudet började kännas tyngre. Dumma pollen, jag är inte allergisk men känslig säger de på vårdcentralen. Som tur är störs jag inte så jättemycket av det, det är när jag spelar tennis utomhus eller joggar i skogen som det kan vara jobbigt. Jogga fick vi göra idag också, eftersom vi var sex stycken som skulle samsas på en bana fick vi springa ut två och två i ekedalsrundan. Det gick väl helt okej, men man har ju haft betydligt bättre kondis om vi säger så.

Imorgon väntar nationella prov i biologi, vi får se hur det går. Enligt vår lärare ska det nämligen vara ganska svårt... Aja, det blir som det blir. Annars är det träning som vanligt men inte så mycket mer vad jag kan komma på just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0