bästa

Just nu sitter jag och verkligen försöker fokusera på lite plugg som jag måste få gjort tills imorgon, men jag hittar inte den informationen jag letar efter (väldigt irriterande) och jag tycker det är tråkigt att sitta och plugga nu när jag faktiskt är ledig från skolan! Kompledig för en danskväll vi hade i januari, närmare bestämt. Att vara ledig är ju inte helt fel men att spendera hela dagen med plugg vet jag inte om jag tycker känns så kul. Som tur är har jag ju gjort lite andra väldigt roliga saker både idag och igår, så det är jag ju glad för ^^

Nej, måste jag nog fortsätta med att försöka hitta lite information om värmekraftverkens utveckling..


Kommentarer
Postat av: Néa

Hahaha...kompledigt FTW!!!!!!

2009-05-14 @ 20:40:24
URL: http://lillagumman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0