bakluckeloppis

Kom precis hem från bakluckeloppisen ute på Siggesta, efter att ha varit där sedan 9:30 imorse. De sista pengarna till klassresan till Gotland skulle skrapas ihop så klassen hade samlat ihop en massa olika konstiga föremål som vi skulle försöka sälja. Det var verkligen sjukt mycket grejer och jag tror knappt att vi hade sålt en fjärdedel av det när jag åkte. Vi hade nämligen delat in oss i två olika grupper - en som tog det första passet på morgonen och en som tog eftermiddagspasset och jag var alltså i förmiddagsgruppen.
Just nu är jag rätt seg, men det var ändå rätt så kul att vara där ute. Eller ja, i slutet blev jag lite smådeppig menmen.. ^^ Fast förlåt Néa för att jag kanske inte var världens roligaste reskamrat på vägen hem.
Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, måste nog ta och läsa lite på religionen också. Nästa vecka kommer annars bli väldigt skön, det är bara Hemmestafestivalen och sedan Kristi Himmelfärd - och då åker vi till Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0