want you to notice when I'm not around

Fredag idag och ännu en skolvecka är slut. Förutom engelskan (som jag kommer bli klar med på lektionerna och därför inte behöver jobba hemma med) är i princip varenda liten läxa avklarad och det är bara en och en halv vecka kvar i skolan. Otroligt skönt men samtidigt lite läskigt.

Nu sitter jag här och är väldigt uttråkad. Men jag behöver få sova ut ordentligt i natt och imorgon ska jag upp ganska tidigt så det funkade inte riktigt att hitta på något kul ikväll. Lite trist, men redan klockan tio imorgon bitti ska jag träffa tjejerna och sedan blir det tennis hela dagen ute på ingarö. Det ska tydligen bli jättefint väder, soligt och varmt, så det kommer nog att bli väldigt lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0