wonderful

Har precis pluggat historia men tar en liten paus nu, ni vet det behövs ibland. Idag hade vi nationella prov i Engelska, uppsatsdelen. Att skriva en uppsats om ett oförberett ämne på 80 minuter är verkligen ingenting jag tycker om att göra och det är så otroligt skönt att ha fått både engelska & svenska uppsatserna avklarade. Dessutom hade jag min spanska redovisning idag, så det enda jag har kvar att göra innan påsklovet är historiainlämningen och ett litet G-läxförhör i fysik. Sedan bär det av till fjällen och det kommer bli grymt kul!
Det enda vi ska göra iskolan imorgon är att jobba med våra historiaarbeten, om man vill får man jobba hemifrån, vilket jag absolut tänker göra! Fast jag tänkte springa förbi skolan på morgonen, men sedan är jag "ledig" hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0