torsdag

Kändes lite onödigt att gå till skolan idag, har vetat i en vecka att vi skulle sluta vid 11 och sedan får vi reda på att profilen (sista lektionen) var inställd. Fast det betydde inte att vi fick sluta tidigare, nej för det är orättvist mot de som går i andra arbetslag så istället fick vi sitta kvar och ha läxtimme. Men att sluta klockan 11, det var ändå inte helt fel. Tyvärr så måste jag tillbaks till skolan senare, ikväll ska vi ha en middag för föräldrarna för att få ihop pengar till klassresan som vi ska åka på i maj. Fast det kan nog bli kul ändå, det blir vad man gör det till!
Men innan det ska jag åka in till staden och titta in hos en sjukgymnast så ska hon få kolla på min rygg, och nu är det nog dags att jag börjar fixa iordning mig så jag inte missar bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0