melodifestival

Det var fullt upp mer eller mindre hela dagen igår, och kvällen blev väldigt lyckad. Det var precis så att vi hann hem till melodifestivalen, klockan åtta var vi vid busshållplatsen och vi småsprang hem för att inte missa alltför mycket av inledningen. Som tur var missade vi inte alls speciellt mycket utan satt bänkade framför tv:n (en aning andfådda) fem minuter senare. Puh!

Med sushi & choklad följde vi sedan finalen och vi blev inte lite förvånade när Malena Ernman tillslut vann. Okej, hennes låt var bättre än Caroline Af Ugglas (gillade inte låten alls) men jag tycker ändå inte den skulle ha vunnit. Själv hade jag ingen riktig favorit men jag hade hellre sett att Måns, Alcazar eller EMD hade gått vidare till Moskva.



Emelie & jag gillade EMD

Kommentarer
Postat av: Filip

Fast nu vare ju så att den bästa låten vann (såklart att den som vinner är bäst men iaf) ;) Men håller med om att Caroline af ugglas var väldigt dålig...

2009-03-15 @ 14:42:47
URL: http://fillefjonk.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag ville också ha sushi å choklad, buhu >:

2009-03-15 @ 17:38:18
URL: http://batmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0