tjugotredje mars

Idag har det varit en helt vanlig måndag om man bortser från att träningen var inställd. Det är ju turnering i hallen nu och kommer vara det hela veckan ut. Första gången på länge som jag inte är med, men det är helt enkelt fullt upp med annat och dessutom vet jag inte om jag hade kunnat spela nu när jag har lite problem med ryggen. Apropå ryggen, jag har inte varit världens duktigaste med att göra de där övningarna jag fick... Får se till att skärpa till mig med det.

Imorgon ska jag åka till hallen och kolla på lite tennis, och träffa lite folk också såklart. Dessutom har Sigrid & Emelie match så jag tänkte passa på och heja lite på dem! Men det bästa med morgondagen är helt klart att jag har sovmorgon. Vi håller på att skriva ett historiaarbete på SO:n och våran lärare låter oss jobba hemma om vi tycker att det funkar bättre, eftersom vi inte har datorer så det räcker till alla i skolan. För mig är det självklart att man jobbar hemma, jag får så mycket mer gjort då. Det finns också en liten chans att lektionen efter SO:n kan vara inställd, om det är så börjar jag inte förrän 11:50 och det skulle jag verkligen inte tacka nej till. Så vi håller tummarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0