tisdag

Som jag sade igår så blev det ingen träning idag, och med tanke på hur det kändes igår tycker jag det är ganska konstigt att jag inte har känt av ryggen alls under dagen utan bara lite granna på morgonen. Imorgon har jag både fys och tennisträning och jag vet inte riktigt om jag ska vara med på dem, vi får se hur jag känner mig imorgon antar jag.

Tisdagar är alltid väldigt lugna och idag var inget undantag. Sista lektionen var idrott och vi spelade volleyboll, vilket är kul ända tills man har fått illröda underarmar vilket inte brukar ta så överdrivet lång tid. Nu när jag har varit hemma istället för att träna har jag passat på att läsa lite fysik inför provet imorgon. Men det är ganska omotiverat, för det känns nästan som om jag har koll på det mesta nu och jag hoppas verkligen det kommer kännas likadant imorgon när man väl sitter där med provet framför sig. Det är det enda jobbiga imorgon och på torsdag är vi lediga, vilket ska bli så otroligt skönt. Vi är det därför att det är en så kallad utvecklingssamtalsdag för oss nior i skolan, så våra lärare är upptagna med det och vi får hemuppgifter att göra under dagen. De flesta har utvecklingssamtal den dagen också såklart, men jag hade mitt igår så jag är ledig hela dagen. Inte helt fel!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Turgumma. Jag får aldrig ha ledig dag på utveckligsamtalsdagarna. Har alltid mitt samtal vid typ 12, så att man är rastlös hela förmiddagen, och känner det som om hela dagen gått när man kommer hem.

Hoppas vi inte får någon idiotisk uppgift bara(!).

2009-03-10 @ 21:25:38
URL: http://out-of-the-way-corner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0