tisdag

Hade "bara" sovmorgon till 9:40 idag, jag hade hoppats att syslöjden som var inställd igår skulle vara det även idag men icke sa nicke. Så jag fick snällt sätta mig vid symaskinen och sy på min lilla uggla som jag håller på med. Just nu ser det inte så ljust ut för min stackars uggla, men förhoppningsvis kommer han inte se alltför deformerad ut vid terminens slut.

Skolan flöt senare på som vanligt och sedan åkte jag iväg till tennishallen för att kolla på lite tennis. Träffade också lite människor där och hejade på sigrid & emelie i deras match men jag var tvungen att åka innan den var färdigspelad så jag vet inte riktigt hur det gick för dem. Sedan jag kom hem har jag fixat iordning det sista inför spanskaredovisningen som jag ska ha imorgon. Imorgon är det även nationella prov i Engelska, uppsatsdelen den här gången. Är ganska så nervös faktiskt, men det gäller att ta det lugnt och inte stressa upp sig vilket är lättare sagt än gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0