tillbaks till vardagen

Efter bara två dagar i skolan känns det redan som om det var ett bra tag sedan det var lov. Igår var jag verkligen jättetrött på morgonen och fick släpa mig iväg till skolan, men när man väl var där var det jättekul att träffa alla i klassen igen. Sedan var det tennis för första gången på tre veckor.. Jag brukar alltid spela så otroligt dåligt när jag har varit borta ett tag från träningen, men igår gick det faktiskt bättre än vad jag hade vågat tro innan och det var inte helt fel. Klart att det var lite osäkert ibörjan med i slutet var det riktigt kul. Idag har det ändå varit en rätt slapp dag, tisdagar brukar vara rätt lugna och det är alltid skönt. Imorgon blir det annorlunda, vi har ett stort spanskaprojekt som ska lämnas in. Men det känns som om jag är klar med det nu och det är skönt, det finns verkligen inget värre än att sitta uppe sent och plugga något dagen innan det ska lämnas in/skrivas prov.


Kommentarer
Postat av: Filip

Haha, jag vet ju iaf en som sparar allt till sista kvällen, iaf vad det gäller inlamningsstbeten ;) men jag får mest gjort då ( eller så kan det vara det att jag skjuter upp det hela tiden för jag inte pallar göra det innan ^^) men plugga till prov måste jag ha lite mer tid annars får jag panik.

2009-03-03 @ 22:48:51
URL: http://fillefjonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0