söndag

Jag vet att uppdateringen inte har varit den bästa på sistonde och att när jag väl har skrivit så har det verkligen blivit jättetråkiga inlägg. Förlåt, men ibland har man inte tid eller ork att skriva bra (och vettiga) inlägg.

Helgen försvann på en sekund och imorgon är det redan måndag igen. Suck, av någon anledning känns det alltid likadant varje söndag. Det har iallafall varit en bra helg, jag har pluggat, jobbat, varit med kompisar, shoppat och sådär. Det har varit lugnt men det är inte alltid fel, om ni förstår vad jag menar. Imorgon tror jag min nya tv kommer, hoppas verkligen det då den gamla har krånglat i flera månader. Den stänger av sig själv lite dåochdå och nyligen lade ljudet av helt också. Ingen höjdare direkt att kolla på tv utan ljud, det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ses vi snart? nästa helg maybe? :*

2009-03-09 @ 17:47:50
URL: http://batmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0