söndag

Gomorron! Sitter här vid datorn trött och fortfarande nyvaken, även om jag vaknade redan klockan nio imorse. Av någon anledning vaknar jag alltid vid nio/halv tio och då går det bara inte att somna om. Om det är irriterande? Joo, ganska.
Igår blev det inget inlägg men det var en väldigt bra dag hursomhelst, var hemma hos Sissel med några från klassen på kvällen då hon faktiskt fyller sexton imorgon, grattis i förskott! <3

Idag måste jag ta och skriva lite på det där SO-arbetet. Men egentligen vill jag bara ta alla papper och trycka ner dom i papperskorgen...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, jag håller med! SLäng läxorna i papperskorgen vafan >:

2009-03-22 @ 15:10:14
URL: http://batmans.blogg.se/
Postat av: Filip

Ja, fyfan för våra SO uppgifter -.- sitter här och försöker komma ngn vart men det e ju så j*vla tråkigt...

2009-03-22 @ 17:36:48
URL: http://fillefjonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0