och så blev det mars

Första mars idag då, och sista dagen på sportlovet. Det har varit ett helt okej sportlov, hade såklart varit bättre om man inte hade haft något plugg att göra, men annars har det varit väldigt bra. Imorgon blir det skola igen och vi ska få reda på slutbetygen i biologi. Jag är ganska nervös inför det faktiskt, hoppas verkligen att det går bra och att jag blir nöjd.
På eftermiddagen/kvällen ska jag spela tennis, äntligen! Och så ska jag få träffa Sigrid igen, känns som om det var år sedan senaste gången vi sågs. Hon har varit uppe i fjällen och åkt skidor, och när hon väl var hemma gick jag och var sjuk så vi hann aldrig träffas innan hon åkte upp till fjällen igen nu under sportlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0