någon slags rubrik

Tro det eller ej men jag fick tillslut lite spanska gjort och har precis mejlat det till min mejl på skolan så att jag kan komma åt det därifrån. Den här veckan kommer att gå snabbt, det är bara spanskaredovisningen (och inte ens det är säkert, jag kanske kommer få hålla min redovisning nästa vecka) och lite småläxor som ska fixas.

Ikväll har det varit Gossip Girl & Parlamentet på tv (Björn Gustafsson kommer alltid vara favoriten men Johan Glans är inte helt fel han heller) och idag råkade jag även zappa förbi Wipeout, ni vet det där ganska nya programmet på femman. Jag vet inte vad jag ska säga om det riktigt men tillochfrån kunde det faktiskt vara rätt så kul, det är nog som man säger - skadeglädjen är den enda sanna glädjen..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wipeout och herren på täppan igår är ju helt klart idiotförklarade program, haha!

(Johan Glans äger Björn Gustafsson anytime!)

2009-03-16 @ 18:35:56
URL: http://batmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0