måndag

Idag gick jag i skolan som vanligt fram tills lunch, för sedan när jag kom upp från lunchen stötte jag på Nicho som berättade att vi hade två inställda lektioner och att man under den enda lektion som inte var inställd (en svenskalektion på 30 minuter..) kunde få jobba hemma. Gissa om jag blev glad? Istället för att komma hem vid kvart i fyra var jag istället hemma redan vid kvart över tolv och då slappade jag bara framför tv:n innan det var dags att ta bussen till träningen. Förra veckan tränade jag bara på måndagen och hoppade sedan över resten av veckans träning eftersom ryggen gjorde ont. Idag började det helt okej men ju längre träningen höll på desto värre blev det och det var verkligen inte kul, jag vill ju kunna träna normalt! Vet inte riktigt hur jag gör med träningen i veckan, vi får se hur det blir...


Kommentarer
Postat av: Filip

Du vet väl att ni ska redovisa för Mathias vad ni gjorde när ni var hemma? ;)

2009-03-17 @ 22:33:44
URL: http://fillefjonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0