lördag

Néa stack imorse vid elvatiden och sedan dess har jag inte gjort mycket vettigt. Jag har gått runt här hemma och städat lite i rummet, pluggat lite granna (fast jag måste säga att jag är väldigt trött och omotiverad just nu) och mest längtat till nästa vecka. För vid den här tiden om prick en vecka lär jag precis ha kommit fram till stugan uppe i Lofsdalen, där jag ska spendera mitt påsklov med skidåkning och förhoppningsvis många andra roliga saker. Jag har ju nämt det flera gånger här i bloggen tidigare, så ni kan nog gissa hur mycket jag längtar!

Åh juste, det var nära att jag glömde. Idag är det den 28:e mars, vilket betyder att det är prick en månad kvar till min födelsedag den 28:e april! Snart är man sexton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0