tisdag

Sitter här med en vetekudde klämd mellan ryggen och ryggstödet till stolen för att hålla ryggen varm. En aning obekvämt, men det funkar. Ingen träning idag heller, det börjar ju nästan bli en vana det här med att träna på måndagar för att sedan skita i resten av träningarna under veckan. Inte speciellt roligt, jag vill ju träna... Dessutom ska vi ha beep-test (för er som inte vet vad det är så är det ett slags konditionstest) i skolan på fredag och ni ska inte förvänta er något storslaget resultat direkt. Jag har inte kunnat träna något vidare bra alls nu under 2009 och min kondition är så dålig som den bara kan bli... Aja, jag lär nog förhoppningsvis klara mig förbi nivå ett iallafall.

Annars har dagen rullat på som vanligt, tisdagar brukar vara rätt så slappa och idag var inget undantag. På SO:n fick jag reda på vad jag fick för betyg på mitt hemprov jag fick skriva under sportlovet, ni vet jag tjatade rätt mycket om det här i bloggen förut. Det gick jättebra och jag är verkligen nöjd. Så otroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0