kort skoldag

Som jag sade igår var det frivilligt att gå till skolan idag, om man ville kunde man få jobba hemma med historiaarbetet. När jag kom förbi skolan tidigt på morgonen var det inte alls många där, vilket egentligen inte förvånade mig alls. Anledningen till att jag ens var där var för att fixa lite med en bild som är en del av mitt historiaarbete, behövde photoshop för det och det har jag inte här hemma på datorn.. Efter att ha fixat det (det tog en liten stund innan jag och några vänner kom på hur vi skulle göra, haha vi är inte så tekniska) gick jag raka vägen hem och resten av dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, har ju fixat lite med arbetet också såklart. Rätt så slapp dag alltså, men imorgon är det skola hela dagen och efter det ska jag till Sickla med en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0