kenny begins



Gårdagen var väldigt rolig! Mötte upp Néa efter skolan och åkte in till Sickla för att gå på bio och se Kenny Starfighter. Filmen var helt okej men vi kom överens om att serien var klart bättre, iallafall det man kommer ihåg från serien då det var ett tag sedan man såg ett avsnitt senast. Vi kom till Sickla några timmar innan bion började så vi hann kolla lite i affärer innan, jag hittade ett par jeans som jag är väldigt nöjd med. Efter bion åkte vi hem till mig och gick ut till friggan, där vi precis hann kolla på slutet av Let's Dance när Magnus vann. Jag har inte kollat speciellt mycket på programmet så jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0