fredagen den trettonde

Idag har det varit en bra dag, även fast det är fredagen den trettonde. Eller det kanske man inte ska säga än, dagen är ju faktiskt inte slut.. Hursomhelst hade vi Engelska nationella idag på förmiddagen. Som jag sade igår var det både läs- och hörförståelsen, själv tycker jag läsförståelsen gick aningen bättre än hörförståelsen men överlag tror jag att det gick bra. Det var inte överdrivet svårt, klart att det var några frågor som var lite knepiga men jag är nöjd med hur det gick och det är verkligen jätteskönt. Sedan hade vi engelska på eftermiddagen också och det var verkligen en jätterolig lektion eftersom vi fick hålla på en massa med olika improvisationsövningar. Ja det kanske inte låter så kul nu, men då var det verkligen det. Jag kommer verkligen sakna klassen sedan när vi splittras! Hemskt att det bara är 3 månader kvar...


Kommentarer
Postat av: Filip

Haha, det var faktiskt sjukt kul, kunde inte hålla mig för skratt när jag å kappe hade våran ^^ Men såg inte eran...

Kommer också sakna klassen :/

2009-03-14 @ 11:59:34
URL: http://fillefjonk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0