vårdagjämning!

Enligt skolagendan är det vårdagjämning idag och har jag inte helt fel betyder det att dag & natt ska vara lika långa. Nu väntar vi bara på lite värme..

Igår höll vi ju som sagt en föräldramiddag för att samla ihop pengar till klassresan i slutet av maj. Till Gotland ska vi och efter igår trillade det in några tusenlappar på klasskontot vilket såklart inte är helt fel.Jag kom lite sent efter att ha varit hos sjukgymnasten men jag fick hjälpa till med att skära upp bröd, diska osv. Apropå sjukgymnasten så gick det bra där med faktiskt, det var inget allvarligt som tur var. Jag kommer inte riktigt ihåg vad hon sa att det var, men jag fick med en övning hem som jag ska göra. Och så ville hon att jag skulle "vila mig i form", haha. Men jag ville ändå vara med på dagens beep-test på idrotten men det gick inte alls något bra, jag sprang väl kanske till nivå åtta eller nio men sedan gjorde ryggen helt enkelt för ont. I maj får de som vill testa på Beep-testet igen och vi får väl se hur jag känner då, men just nu är jag ganska taggad på att göra det en gång till, när ryggen är bra.

två veckor kvar till påsklovet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0