en sån där lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Inställd spanska :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Hade precis vaknat
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på tv
Vad har du druckit idag: vatten & mjölk
Vad var det senaste du åt: Frukost
Vad var det senaste du köpte: En jacka
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Snöigt och mulet
Godaste glassmaken: Chokladglasss!
Varit kär: Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Sover du tungt: Jo det tror jag
Drömmer du mardrömmar: Sällan
Trivs du med ditt jobb: Nja, helt okej
Favoritklädsel: Jeans & kofta
Favoritlåt just nu: Kan inte välja en
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg
Vad gör dig glad just nu: Att jag är ledig!
Vad ska du göra härnäst: Duscha och göra iordning mig
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Blandat smågodis (fast inte lakrits!)
Kläder just nu: Pyjamas såklart!
Sommarplaner: Njuta av lovet
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: Haha nej, inte seriöst
Morgon eller nattmänniska: Mest morgon, men inte speciellt mycket
Vad är viktigast för dig: Familjen och vännerna
Är du kittlig: Inte så värst
Snarkar du: Vet inte?
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: Myggor är jobbigast, men äckligast vet jag inte.
Stökigt eller välstädat: Helst väldstädat men det är oftast stökigt..
Längtar du mest efter just nu: Påsklov
Snott denna från någon: Ja, det är inte direkt så att jag sitter och hittar på frågor till mig själv..

Nej nu ska jag gå och ta en dusch och fixa iordning mig. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0