artonde mars

Om man bortser från att det fortfarande bara är någon/några plusgrader ute, och att snön faktiskt fortfarande ligger kvar på marken lite här och där, känns det verkligen som om våren är på väg nu. Solen har varit framme hela dagen och man blir faktiskt så mycket piggare av att vakna när det är ljust ute. Dessutom var bilden inställd, vilket innebär lunch i två och en halv timma, så dagen har faktiskt varit helt okej.
Fast det är inte okej att hoppa över träningen idag igen, och nästa vecka är all träning inställd så det kommer inte bli någon tennis på ett tag. Det kanske är lika bra det iofs, så att jag hinner vila ryggen ordentligt. Pappa skulle förresten ringa en sjukgymnast idag, för att höra vad hon tycker man borde göra. Jag gissar på att det är vila som gäller, det finns ju inte så mycket mer man kan göra. Nu tjatar jag väldigt mycket om ryggen här och jag lovar det är inte så farligt som det kanske kan låta, men det gör att jag inte kan träna och jag kan lova er att det är irriterande.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad har hänt med ryggen?

och visst möttes vi av vår idag!

miss yah, pussss.

2009-03-18 @ 20:16:56
URL: http://batmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0