<3 tennis

Idag tränade jag för första gången på två hela veckor och det var så otroligt kul att bara få spela igen! Det gick faktiskt helt okej fast jag kände av ryggen lite granna, men inte alls tillräckligt mycket för att det skulle störa mig när jag spelade. Nu är jag tillbaka och det känns så bra, jag har gått runt och varit världens gladaste människa nu under kvällen. Jag har nog saknat tennisen mer än vad jag trott!
En annan sak som gör mig glad är att jag har blivit någorlunda klar med historiaarbetet. Jag har svårt att helt kunna lägga ifrån mig ett arbete, det känns som om det hela tiden finns något att förbättra men nu är det iallafall inga stora förändringar eller tillägg som behövs göras. Dessutom är det sovmorgon imorgon om man vill, och det kunde inte ha kommit mer lägligt för jag är verkligen hur trött som helst just nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

undrar hur dålig jag är på tennis nu!

och april april, jag och min dåliga aprilhumor, suck, hata mig inte, haha!

2009-04-02 @ 18:23:17
URL: http://batmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0