vill ha en början men inte ett slut

Skansen idag var helt okej, det finns inte så mycket mer att säga. Vi fick sovmorgon i några timmar, men som den morgonmänniska man ibland kan vara så gick jag upp ganska tidigt ändå. Väl framme vid Skansen åt vi lunch och promenerade runt i drygt en timma innan det var dags att åka hem igen. En väldigt slapp dag alltså, men det var skönt för jag har varit ganska trött hela dagen.

Imorgon är det dags för avslutning. Imorgon! Det känns som om det var igår vi jublade över att det bara var åtta veckor kvar... Det konstiga är att jag vet inte riktigt hur jag tycker och tänker om det, jag vill så gärna att sommarlovet ska börja men jag vill inte säga hejdå till alla mina klasskompisar. För det är det jag vill kalla dem, klasskompisar, inte "f.d." klasskompisar.
Hur som helst så har jag rotat fram en vattenfast mascara. Det känns säkrast så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0