söndag

Likt förra helgen har uppdateringen varit usel eftersom jag helt enkelt har haft fullt upp med annat och knappt haft tid för att sitta vid datorn. Men jag klagar inte, för det har varit en väldigt rolig helg även om vädret kanske inte har varit lika underbart som förra helgen.
I fredags var jag och såg på värmdöfestivalen med några vänner, det har ju verkligen blivit något av en tradition. Lika kul som alltid och Noice spelade, eller ja, eftersom halva bandet har gått bort så var det halva Noice plus några till. Men det var ändå väldigt kul att se, speciellt sedan vi har fått höra så mycket om dem i skolan då bandet faktiskt bildades här ute på Värmdö. I lördags var det sista träningen för terminen med de småjuniorer jag tränar och idag har några från släkten kommit hit och fikat lite granna. Dessutom har jag ätit min första svenska jordgubbe för i år..! Alltid lika gott varje år.
Det var en väldigt kort sammanfattning, men så mycket mer orkar jag inte skriva... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0