alltid 9b1

Imorgon är det dags att städa ut skåpen och för den årliga kampen mellan niorna och lärarna. Hur det går till vet jag inte exakt men på något sätt ska vi nog slå dem ;). På tisdag är det klassens dag, den sista någonsin med klassen men den första som ej kommer att tillbringas på Grisslinge Havsbad men enligt väderprognoserna ska det tydligen inte bli något badväder så då passar nog Skansen bättre. På onsdag går jag ut grundskolan och det är faktiskt helt sjukt. Jag vet att jag har tjatat om det flera gånger här i bloggen men det känns bara så... overkligt. Det kommer aldrig bli några flera brännbollsmatcher (dock så vann mitt lag vann den allra sista (; ), aldrig mer några debatter på svenskan som gör att alla i klassen blir lite småsura på varandra, aldrig mer kommer vi att störa oss på X, aldrig mer kommer vi få skratta åt Anita (eller dessi) när hon irrar runt. 


Klassens dag i sjuan, på grisslinge. Jag undrar hur många gånger och på hur många olika sidor jag har laddat upp den här bilden egentligen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0