så kan det gå när man har tråkigt

Hur gammal är du om fem år? 21 år.
Vem var den sista du träffade? Min lillasyster
Hur lång är du? Runt 173 cm tror jag
Vilken var den senaste filmen du såg? Bolt med lillasyster.. Haha
Vad är dagens planer? Ja, det är knappt tjugo minuter kvar på den här dagen.. Men jag ska väl bara försöka fördriva tiden tills mor o far kommer hem. 
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem, och på situationen.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Några timmar sedan
När vaknade du imorse? Ehm.. Runt halv tio skulle jag gissa. 
Vilken är din favoritplats? Svårt att säga någon speciellt plats, men där mina vänner är :)
Vilken plats föredrar du minst? Samma sak där som på frågan innan, svårt att säga någon speciellt plats..
Var tror du att du befinner dig om 10 år? Antagligen är jag kvar i Stockholm, kanske att jag fortfarande pluggar eller att jag har börjat jobba.
Vad skrämde dig som barn? Mördare, tjuvar och mörker..
Vad fick dig att skratta senast? När jag och syster kollade på film.
Är du för ung för att äga vinylskivor? hah, ja!
Har du stationär eller bärbar dator? Rosa bärbar!
Sover du med eller utan kläder? Shorts och stor tshirt.
Hur många kuddar har du i sängen? 1 när jag sover
Hur många landskap har du bott i? 1
Har du nån gång spytt på fyllan? nej?
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror helt på väder.
Är du social? Beror på humör 
Vilken är din favoritglass? Jag älskar glass, men det går inte att bara välja en.. 
Tycker du om kinamat? Har typ aldrig smakat
Tycker du om kaffe? Nej
Vad dricker du till frukost? vatten eller mjölk 
Sover du på nån särskild sida? Nej, det varierar
Kan du spela poker?  tyvärr inte :(
Tycker du om att mysa? Om jag gör...
Är du en beroendemänniska? har lätt för att bli beroende av människor.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, inte vad jag kan komma på just nu.. Känner dock folk som fyller år dagen innan och dagen efter.
Vill du ha barn? Ja, inte nu men i framtiden så javisst.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och den spanskan jag lärt mig i skolan.
Föredrar du havet eller en pool? Beror på, men tror det är oftast pool
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
Har du nån gång testat narkotika? nej
Vad var det senaste du stoppade i munnen? En cashewnöt
Vem är den roligaste människan du känner? Haha, alla mina vänner såklart!
Välj ett ärr på din kropp? Ett på näsbenet precis mellan ögonen. Fick det när jag var liten, snubblade på en mattkant så jag slog i huvudet i bordskanten. Aj.
Vad har du för ringsignal? Erik Hassle - The thanks I get 
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Flippan har ärvt en hel del, tror även det finns i garaget.
Flirtar du mycket? Nej inte direkt.
Var togs din profilbild till din blogg?  I mitt rum
Kan du byta olja på bilen? verkligen inte!
Har du fått fortkörningsböter? nej 
Vilken var den senaste bok du läste? håller på och läser "Låt den rätte komma in".
Läser du dagstidningen? ibland så, på helgerna.
Prenumererar du på någon tidning? ja
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Ingen aning.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ingen aning... 
När var du i kyrkan senast? I onsdags på skolavslutningen.
Vilka personer utmanar du? Alla som läser detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0