chasing dreams

Hej igen bloggen. Uppdateringar kommer lite då och då som ni märker, jag gör mitt bästa för att försöka hålla lite liv i bloggen. Igår var jag ute på fagerholm och spelade tennis med bästa sigrid, det hade varit nästan två veckor sedan jag spelade tennis senast så det var väldigt skönt att äntligen kunna få slå några slag. Som tur var gick det inte helt åt helvete som det brukar göra när man inte har spelat på ett tag...

Sigrid följde sedan hem med mig (efter att vi åkt runt till lite andra ställen, haha) och vi hade myskväll uppe i friggan med b&j's och filmer. Vi såg bl.a. I taket lyser stjärnorna, och även om jag inte brukar gilla svenska filmer speciellt mycket tyckte jag faktiskt den var ganska bra. Sedan hon stack imorse har jag bara tagit det lugnt här hemma med bror, väldigt skönt att ha sådana dagar ibland tycker jag även om jag kan bli en aning rastlös ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0