jag älskar sommarlov

Efter sex timmars jobb (varav cirka fyra timmar mellan 11-15 tillbringades instängd i en tennishall istället för ute i det underbara vädret) träffade jag T & E i Mölnvik. Efter en lite vinglig cykelfärd på en halvtrasig cykel var vi hemma hos E där vi lade oss på luftmadrasser på hennes pool och njöt av solen, jordgubbar, snackade om lite allt möjligt och lyssnade på bob dylan. Behöver jag ens säga hur underbart det var?
Imorgon blir det jobb igen, men det är det enda jag ska jobba i sommar och sedan är jag fri. Fast det är inte helt fel att jobba heller, idag fick jag t.ex. höra av en liten kille att han tyckte jag var söt... Så gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0