inte långt kvar till sommartider nu

Sitter just nu med datorn i knät framför tv:n och slökollar lite granna på något skitprogram. Att städa ur skåpet var tråkigt och jobbigt och jag kan inte säga att det blev skinande rent... Ett tips till alla blivande sexor i Hemmestaskolan (och till andra som går där) är att aldrig skriva/rita med whiteboardpennor på skåpet. Det sitter som sten och det är inte kul att försöka skrubba bort det. Jag och Carro lyckades någorlunda bra tillslut, iallafall tillräckligt bra för att bli godkända av vår lärare. Men jag tycker synd om de sexor som ska tvingas ha skåpet nästa år för som sagt, speciellt snyggt är det inte. Fast jag tyckte jag hörde någon säga att de ska byta ut skåpen till nästa läsår?
Att slänga ut alla mappar och försöka få skåpdörren ren tog bara en timma och sedan fick vi håltimma till 12:10, då det är dags för någon slags mångkamp i skolan som jag inte riktigt förstår hur den ska gå till men det löser sig alltid.

Senare ikväll, klockan 18 är det dags för balen i skolan som jag tror kan bli ganska kul. Jag kommer nog inte hinna slänga in något mer inlägg innan dess och knappast efteråt heller, men vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0