tisdag

Idag fick jag reda på att jag till sommaren kommer höja mig i tre ämnen till, vilket innebär att jag totalt sett under terminen har höjt mig i sex olika ämnen. Det innebär 30 extra poäng vilket innebär att jag spräcker 300-poängssträcket! Förlåt för om jag skryter men jag är så sjukt glad över det och visst känns det bra att alla de där timmarna man har ägnat åt plugget faktiskt ger resultat. Och imorgon får jag reda på resultaten på nationella i matte, men det är inte alls speciellt nervöst utan det ska snarare bli kul att se hur det gick. Även om jag inte tror att det blir alla rätt (..) så tror jag nog att det kan ha gått ganska bra.

Nu måste jag göra mig iordning för att åka på studentmottagning, min barndomskompis (och typ första kärlek) Jakob har tagit studenten idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0