things don't always turn out the way you expected

I början av sexan när vi bara hade gått någon månad i skolan fick vi på en solektion fylla i ett papper med lite olika frågor samt skriva lite om hur vi trodde att våra liv skulle se ut om tio år. Sedan dess har dessa papper legat väl förvarade i en papperskartong någonstans i skolan, ända tills idag då det var dags att sprätta upp kuverten igen.  Det var verkligen sjukt kul att läsa och jag blev verkligen överraskad av vissa svar. Att jag i nian skulle vara konstig (jo, jag hade faktiskt skrivit det) kanske stämmer, men jag hoppas att jag inte riktigt tänkte igenom när jag skrev att en moppe skulle vara det färdmedel jag skulle använda mest vid 22 års ålder, "även om pappa aldrig skulle låta mig åka, hihi".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0