sommarlooooov!

Jag tror inte riktigt att jag har har förstått att det är sommarlov, det känns mer som om det bara är en vanlig helg. Men det är faktiskt sommarlov! Inga prov, inga läxor, inga andra jobbiga skoluppgifter och ingen väckarklocka som ringer vid halv sju på ungefär tio veckor. Egentligen har jag inga stora planer inför sommaren, mest ska jag nog vara hemma och umgås med vänner och familj. Äta glass, bada, sola, grustennis - och massa andra saker som man gör på sommaren! Troligtvis kommer det även att bära av till Örebro och Göteborg (liseberg!) någongång.
Något jag måste göra är att pallra mig iväg till Grönan och åka den nya bergochdalbanan Insane. Uhu, höjder och att kastas hit och dit är egentligen inte min grej men nu har jag faktiskt blivit ganska taggad på att åka den. Slår vad om att jag inte kommer vara ens hälften så kaxig när jag väl är där men vi får se hur det hela slutar..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag vill oxå åka den!!!! Vi får ta oss dit alla tjejer ngn gång!!!

2009-06-12 @ 20:52:45
URL: http://lillagumman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0