snabb update

Hej igen, nu blir det bara en snabb liten uppdatering för snart måste jag gå iväg till bussen. Igår efter lunch hade vi nior som sagt en mångkamp på skolan, som gick ut på att man skulle tävla mot lärarna i olika saker så som straffkast i basket, volleyboll, boule osv. Beroende på hur sedan bra man lyckades fick man olika mycket poäng som sedan räknades ihop och mitt lag kom på delad femteplats av ca 8-10 lag (?).. Men vi är inte sura för det, vi hade ju kul! Vi hade delat upp klassen i två lag och det andra laget vann, så grattis till dem!
Senare på kvällen var det bal i matsalen men det får jag ta i ett annat inlägg lite senare, jag har lite bilder och så som jag kan visa men det får vi ta senare för nu hinner jag inte. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0