om tre år är det min tur

Studentmottagningen var mysig. Det var buffé, tårta, presentöppning och mycket prat och skratt. Tänk, om bara tre år är det jag som tar studenten. Spännande och ännu mer läskigt än att gå ut nian egentligen. För vad ska man hitta på efteråt?

När jag kom hem såg jag förresten att Söderling hade vunnit kvarten mot Davydenko i tre raka set. Hur många trodde egentligen att en svensk skulle gå så långt som till semi innan turneringen startade? Inte speciellt många skulle jag tippa, och även om jag kanske inte gillar Söderling så värst mycket är det rätt tufft att det går så bra för honom. Patrioten inom mig börjar vakna till liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0