I wish I could go back and tell myself what I know now

Ute regnar det och är cirkus tretton grader varmt (kallt?). Inget vidare sommarlovsväder med andra ord, men jag hoppas verkligen det kan klarna upp till nästa vecka. De senaste dagarna har varit lugna, en skön start på lovet. Är lite småsur bara på att verkligen alla åker bort nu, o de som inte gör det är upptagna med annat. Men som tur är så stämmer det ju inte riktigt att exakt varenda liten vän är bortrest, utan det finns såklart några hemma som man kan umgås lite med. Jag har verkligen börjat bli väldigt sällskapssjuk på sista tiden, att sitta inne hemma är riktigt tråkigt och inte alls någon höjdare. Då är det bra att man har sina vänner! Även fast de förmodligen kommer att ha tröttnat på mig när sommaren är slut, hehe...
Ikväll blir jag dock ensam, eller ja, syster kommer ju vara hemma såklart. Ska nämligen vara barnvakt åt henne medan mamma och pappa är på fest, eller "sommarfest" som de kallade det för i inbjudningen. Tyvärr är inte vädret det bästa men för mamma och pappas skull hoppas jag det blir bra ändå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0