I know everything and nothing

Jobbade idag igen, men för mig var detta sista dagen. Själva lägret håller på imorgon också men som ni förstår är det inte tänkt att jag ska jobba då. Att slippa bli väckt av väckarklockan och istället sova ut kommer att bli hur skönt som helst men samtidigt måste jag säga att det inte har varit lika jobbigt att jobba som jag hade trott innan att det skulle vara. En annan sak som kommer bli ganska skönt är att äntligen kunna tillbringa dagen utomhus, i solen, istället för instängd i en tennishall.. Och jo, jag är lite besviken också över att jag på grund av jobbet idag missade att gå på bio med en massa från gamla klassen (usch, gillar inte att skriva så). Menmen, förhoppningsvis kommer det fler chanser även senare i sommar :).
Nu ska jag fortsätta med att uggla framför datorn och njuta av att ta det lugnt. Nästa vecka blir det fullt upp ser det ut som, först tennisläger (då det är min tur att spela, utomhus!), sedan kanske en snabbvisit i skärgården innan det är dags för en helg i göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0