don't leave me here

Fixade mvg på matte nationella också, yaay! Det tackar vi inte nej till om man säger så (hej skrytmåns..). Men det var väl typ det bra som hände idag, har väl inte varit på världens bästa humör idag, även om jag verkligen försöker... Fast alla har sina dåliga dagar, eller hur?
Tränade också efter skolan förresten, det var absolut sista träningstillfället den här terminen. På måndag är det junioravslutning och jag funderade lite på om jag skulle gå på den, men kom sedan på att det krockar med balen. Och den missar jag inte! Det kan nog bli riktigt kul, eller ja, det blir ju vad man gör det till. Men jag har svårt att se att det skulle gå helt åt skogen.


Kommer verkligen sakna klassen. Separationsångest..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har oxå avslutning på måndag...men det känns som balen är liiiiiiite viktigare XD

2009-06-04 @ 17:01:14
URL: http://lillagumman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0