balen

Igårkväll var det alltså dags för niornas vårbal i skolan. Efter mångkampen i skolan följde Nea med mig hem och så gjorde vi oss iordning tillsammans, även Emmy förbi någon timme innan det hela skulle börja. Tillsammans med Elin åkte vi sedan bil till balen, lite tråkigt kanske men det var typ det vi fick tag på och det var snällt av Elins mamma att skjutsa oss.
Själva balen var kul och det var jättekul att se hur alla hade klätt upp sig, alla var verkligen jättefina! Som man säger, en bild säger mer än tusen ord så här kommer lite bilder.
 


hela klassen! jag står till näst längst ut till vänster i främre ledet.

Jag, Niklas och Erka. Jag skyller min urusla och hemska hållning på att det var kallt och jag frös...

Det går så sjukt segt att ladda upp bilder just nu så ni får nog nöja er med dessa bilder sålänge, vem vet det kanske kommer flera så småningom. Klart att de kommer laddas upp på facebook också men jag väntar på några fler bilder som jag förhoppningsvis kommer få imorgon.. :)

Kommentarer
Postat av: onetwo

du var iallafall himla fin i den klänningen

2009-06-16 @ 19:02:49
URL: http://batmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0